søndag den 7. august 2016

Jeg har fået flipp!

For et par måneder siden henvendte forlaget Egmont sig til mig, da jeg abonerer på Bolig Liv. De spurgte om jeg kunne tænke mig at få "Flipp" på prøve i 2 mdr. Flipp er en app, hvor man for 99kr om måneden har adgang til 46 on-line magasiner, her i blandt det svenske retro blad "Scandinavian Retro." Jeg takkede naturligvis ja til tilbudet. Alle kan forøvrigt få Flipp på prøve i en måned. Abonerer man allerede på et trykt blad fra forlaget Egmont, kan man få abonement til Flipp for blot 39kr.


Personligt køber jeg altid det svenske Retro blad, men må ofte omkring kiosken op til flere gange, for at høre om det nye blad er kommet. Da bladet er fra Sverige, kan man åbenbart ikke forudsige præcis hvornår bladet lander til salg i Danmark. Mens jeg har haft Flipp på prøve, har jeg kun set en masse fordele ved det og den største må være, at jeg ikke længere behøver at gå forgæves til kiosken for at købe dt svenske blad. Nu kan jeg læse det (og tidligere udgaver også), på den svenske udgivelsesdag og slappe af, inden jeg køber bladet i papirform nogle uger senere. Det er da super smart. Og at man også kan læse alle de andre blade er da en helt vild god ting oven i hatten. Derfor kan jeg sagtens anbefale Flipp til alle. Hvad enten man betaler 39kr eller 99kr pr. md., vil jeg mene at det er alle pengene værd! Der er blade for både kvinder, mænd og børn, som hele familien kan nyde godt af.


Her kan i se hvilke blade man får adgang til med Flipp.









(jeg skriver udlukkende for at give jeg et tip og bliver på ingen måde belønnet for at gøre det)

Det er nemt at tilmelde sig. Abonerer du i forvejen på et trykt Egmont blad, så husk at skrive det under din opsætning, da beløbet trækkes direkte fra dit Dankort hver måned og du opnår kun rabatten hvis du har indtastet dit abonements nummer ved tilmeldingen. Husk også at alle kan få en måned gratis!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar