fredag den 26. august 2016

Kinnerup Antik og Porcelæn

Jeg syntes jeg var nødt til at støtte op om det danske Retroblad, som bliver udgivet sammen med Antik og Auktion, men jeg må sige at bladet skuffer mig en del! Det er som om at det de har i bladet, er noget, som jeg har læst og set før. Det kunne være kopieret fra blogs, tidligere udgaver af antik og auktionbladet eller bøger. Ikke meget nyt i det, hvis i spørger mig.



Igen har de givet et par butikker som var omtalt i "Retro Guld" bogen lidt spalteplads (direkte kopieret fra bogen). Den ene butik var "Brugtvare Terminalen" i Viby, som jeg for nyligt skrev om her. Den anden butik har jeg også lige nævnt, da jeg for nyligt købte nye stole på facebook. I den forbindelse slog det mig, at jeg aldrig har fået delt de billeder jeg tog, da jeg besøgte "Kinnerup antik og porcelæn" i Nørresundby. Så fordi jeg selv synes at det nye Retroblad burde gå mere i dybden med sådanne spændende butikker, bringer jeg her lidt flere billeder af, hvor sej en butik jeg faktisk synes den er, på trods af de høje priser! Jeg vil skyde på at de har lige dét de fleste leder efter, når man gang på gang er gået forgæves efter en specifik ting på et loppemarked. Se selv med her! 

(Billederne er taget med min mobiltelefon i november 2015)



Sådan et bord har jeg ejet, men brugte det på altanen, hvor det til sidst blev slidt op af vind og vejr






Jeg har altid drømt om at eje disse Peters Jul tallerkener









Ingen kommentarer:

Send en kommentar